HÅLLER MINA MAGISKA TUMMAR

CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP
Jag hade skrivit ett alldeles underbart inlägg men nej, nejnej, neeeeeeeej då. Då laggar internet och allt försvinner. DAMP!!!! MUCKA FAN INTE MED MIG JUST NU!!! Är på dåligt humör. Märks det? :)

Yeye, jag hade skrivit att mina kära vänner Katja och Nadja just nu sitter på biosalongen i väntan på att Paranormal activity 2 ska uppenbara sig på skärmen. Jag önskar dom all lycka och att dom överlever utan men för livet, så som att de inte kan kontrollera sin vänstra lilltå eller blir förlamad i öronen.
Överlev, för min skull.


You know, three is a magic number! Hahaha vad g33kiga vi ser ut. :') Lol, såg nyss att har håller upp tre fingrar? Nice ju. Bara för att tre är ett magiskt nummer. Ibland slår jag på stort


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0