HARU EN GURKA I ÖRAT?

Gooodmooorning SWEDEN!

Sitter här och försöker skriva lite på inlämningsuppgiften, men jag ska väl vara ärlig och säga att jag inte har skrivit mycket mer än en sida fortfarande, ska skriva när jag lägger ifrån mig den här datorn. Öh, ja.
Annars så är jag supertaggad på match! Mot Järva, blir spännande. Eller nja, vi är överlägsna, menmen.
Lika taggad är jag på att leka med Madeleine efter matchen, blir också spännande! Eller? Jorå!
Annars sååå... Gurka
Åh, saknar klassikern alla drog i trå - "HARU EN GURKA I ÖRAT?!" och mitt mycket fyndiga svar "VA? JAG HÖR INTE! JAG HAR EN GURKA I ÖRAT"
Hahaha... Så rolig man var på den tiden.


Se! Hon älskar min pose så mycket att hon måste härmas. Den posen kommer att bli stor en vacker dag... Känd rent ut sagt


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0