LEFTAT SERVERN

Emma har nu leavat situationen och jag sitter här ensam, ikväll igen. Känns lite konstigt faktiskt, två kvällar i rad liksom! Inte ofta det händer!
Meeen, jag hade en myyycket trevlig stund med Emma och nu ska jag kolla film och dricka Fanta.
Skrattar mycket när jag är med Emma. Det är en del av det, och skrattar inte lika mycket nu som förut. Därför blir det lite knas i systemet.
Har även tänkt på en sak gällande skratt. Folk tycker man är dum när man skrattar åt sina egna skämt, men vadfaen, det är väl klart?! Jag menar, man har ju sin egen humor och man drar ju skämt som man själv tycker är roliga? Det är ju inte så att jag skulle säga ett skämt jag inte tycker är kul?!
Där slog min smarthet till igen måste jag säga. Mycket stolt & imponerad över mitt resonemang.


Mycket trevlig stund! Fick till en del rätt braiga citat/konversationer/ord osv. under kvällens gång.
"Jag känner mig som hamburgaren mellan två bröd"
"Du är stekt/kokt/fryst/micrad/bränd/rå.. osv."
" - DET BRINNNEEEER!
- Vart?
- Här!
- Varför?!
- Tände eld på stearinljuset..."
"Det enda som är bättre än pricken över i, det är prickarna över Ö."
Och så utnämnde vi en omsorgsfullt utvald vinnare till "Årets gayigaste".

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0