MINNET

Måste inte minnet ta upp en väääldigt stor del utav hjärnan? Jag menar, tänk hur mycket minnen man har där inne? Sjukt ju. Allra helst vuxna personer, tänk en person som är, kanske 40 år, han/hon har minnen från 40 år i hjärnan, okej, man kommer ju inte ihåg allt, för man har ju upplevt gaaaaaaalet mycket. Jag menar, han/hon har levt i 14600 dagar och varje dag är en upplevelse.
Jag tycker att jag har galet mycket minnen, bara när jag kollar på en massa bilder på datorn dyker ju över hundra minnen upp i tankarna, tänk då om 30 år? Stört.
Vilken tankeställare. Haha, okej, konstigt inlägg. Blir lätt så när jag försöker skriva ner mina tankar, hohoho.
Slänger in lite minnen i bilder istället!


Gran Canaria 2009


Göteborg med Åkersbergas F94 :') Kommer ej ihåg vilket år.. 2007 kanske? Trooor det!


Klass 7:3!


Hahaha.. Våran första humorgrej tillsammans :') Whoo nya stolar! Whoo nya stolar!


Emma och jag när vi drev med en viss person... Riktigt roliga tider! He he heeee..


Olle och Ylva våra gamla lärare! Underbara.


Ung 08 2009 haha! Galen dag :D


Sal 60


Alla tec kvällar i emmas källare


TEC!


En kväll i Emmas källare slutade jag ute i snön


Hela Enköpingsgrejen.. Mycket minnen! :') Som fortfarande lever också :D


Första sommarlovsdagen sommaren 2009 :D


Göteborg 2010!


Väääldigt länge sen. Åkersberga basket :') (jag längst upp till höger... haha)


Alla kvällar med tvillingarna hos min fader, när ni fortfarande bodde på andra sidan gatan.. :(


En utav alla gånger jag varit med Emma, vilket är en hel del sen jag lärde känna henne.. Hohoho :D



Gotland med min syster Tina, underbart! Känns som att jag förändrats en del sen dess, skulle nog varit väldigt annorlunda om vi åkt denna sommar.. Hm, yea, men roligt var det :)


Bornholm med Erica.. Haha, vilka tider.. :D


Rymdpjäsen med Sjökarby..


BT Ållstars! SM, Scania, Täby cup.. Ja, riktigt, riktigt härligt. :') Så jäkla tacksam över denna satsning, som även gjort att jag har ett så himla bra lag idag, att jag stooooortrivs med att spela basket. Wow, insåg precis hur tacksam jag faktiskt är till det här laget, det har gjort mig otroligt mycket gott.


Åland med 9C :)


Sjökarbytider..


Ännu en kväll hos far med tvillingarna.. Haha :')


Hehehee, en höstkväll 200..8? 9? Har man dåligt minne så har man, men det var många utekvällar vid maggans fotbollsplan den hösten! :D


Regionsuttagningarna.. höhö :D Förstår ni nu vad jag menar med att Erica är liten? :)


Öland med Erica! :D


Fattar inte att jag faktiskt lägger ut den här, hahaha.. Bergadiscooo! Wiiiho!


All tid jag spenderat framför webbkameran...


Då jag och Anna var som tajtast.. :') Mycket störda minnen med den kvinnan!

Okej, nu räcker det för denna gång! Någon gång ska jag även sno alla bilder från mina två gamla datorer hos mamma, då blir det mycket roliga grejor kan jag tänka mig.. :D
Nu ska jag börja göra iordning mig till ikväll!
CIAO


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0