Mucka fan inte...

Satan i gatan var arg jag blir! Jävla facebook. Alright, dom har Robot Unicorn Attack, men dom kan inte tro att dom kan liksom leeeva på det! Åh!
Här sitter jag och försöker ladda upp ett album fullt med bilder på mig och Emma där alla bilder ser likadana ut och som folket kan titta och njuta av, okejokej, jag ljög. Ingen kommer kolla på det, förutom mig och Emma, men vi räknas inte. Men ändå! Det är en fin tanke.
Men nejnej. Det GÅR INTE. Nej, det springer, kryper eller rullar inte heller. Det funkar inte alls!
Muckar med Titti... Dom vet inte vad dom ger sig in på







Det albumet som skulle blitt så himla bra
Nedrans facebook.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0