POMFRITT SHIT!

Ey! Vet ni vad precis insåg?! Det är ju fredag imorgon! Coolt!
Har inte riktigt insett det än. Men nu! Gud vilken trevlig insågelse (nytt ord, skriv in i sveriges ordbok - NU).
Fredag betyder att jag ska till Sundbyberg och övernatta hos grabbarna grus (tvillingarna)! :)
Sen på lördag möter jag upp Madde i stan och träffar henne, och sen på söndag har jag match i huddinge och senare träffa Emma. Låter som en riktigt bra helg tycker jag, vad säger ni? Antagligen ingenting som vanligt.
Bara Jonas som är snäll och kommenterar. Trevligt att någon uppskattar tiden jag lägger ner här. Inte för att jag vet vad jag annars skulle göra av tiden men, ändå... :)
Känns bra i vilket fall som helst!
Apropå ingenting så, TGIF får mig alltid att tänka på snubben nere till vänster på bilden.


Våran gamla SO lärare. Han skrev alltid "TGIF" med sin snygga handstil på tavlan.


Lika snyggt som jag kan skriva på paint

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0