RANDOMFACEBOOKS

Hatar alla randoms man har på facebook. Man bekräftar dom för att man vill ha kompisar för att se populär ut, även om man inte säger det så tävlar alla med alla om vem som har mest kompisar på facebook. Sen när dom håller på att skriva en massa statusar och kommer upp på startsidan så frågar man sig själv "varför bekräftade jag henne/honom för?!", även fast man vet svaret.
Ungefär som Vendela Fizzybubbylie, hon verkar va en helt normal person, men jag har ingen aning om vem hon är? Och så har jag råkat acceptera några italienare också, ssssuck. Sen alla dessa påhittade facebooks, också sssuck.
Men nu ska jag strax rulla mot bussen! Ha det gött!


Redo för bowling! (Vad är det med mig att alltid göra tummen upp? Måste skaffa mig en ny pose.)

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0