VOLTAREN

Ålrajt, nu har jag provat att smörja in ryggen med Voltaren smörja, smörja är ett ganska, hmm, hur ska jag uttrycka mig... Ett ganska, konstigt ord. Smörja. Låt det rulla på tungan.. Smörja.. 
Jaja, ska smörja in morgon, eftermiddag och kväll några dagar framöver och se om det hjälper. Håll tummarna för mig nu!
Åh, apropå tummar, Sven-Göran mår bra igen! Jag typ, glömde bort honom när ryggen kom och tog makten över mig. Men så förutom handikapplatserna jag nu har tillgång till pga ryggen så är det ju positivt att Sven-Göran är frisk. Han var nog bara med om något konstigt över en dag.


My life right now. Voltaren, tummar, handikapp & damp. Och så jag förstås, det är ju mig allting kretsar kring. Jag är som solen. Fniss, skoja

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0