yep

Jag tror tyvärr inte att det skulle bli bättre av att byta skola, jag kan inte byta till någon kompis klass för ingen går något jag kan tänka mig, så då kommer jag hamna någonstans jag inte vet vart jag ska ta vägen istället, vågar liksom inte. Jag kämpar fortfarande på att få byta klass, ser dock inte så ljust ut.
Och jag tror, att det sakta men osäkert blir lite bättre med tiden.. Det har blivit bättre i skolan, lite, faktiskt. Men med skolan följer inte fritiden, fritiden blev också annorlunda när skolan började.
Men nu ska jag inte gå in på min livshistoria eller nåt, höh, känns rätt dumt att publicerat det där inlägget. Ja, faktiskt, med tanke på att allt kretsar i mitt huvud. Hmm.. Något att tänka på.
Tycker det var trevligt att se din seriösa sida! :) Riktigt söt bild också, slänger upp den här tillochmed, hedrad katt!


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0