BROTHERS AND SISTERS

Ville bara ägna ett fint litet inlägg till mina syskon. Har hela tre st för er som inte visste! Två systrar och en bror, allesammans är de äldre än mig. Har fått stå ut med smeknamn som "Lilltommy" och "Minitommy" i lågstadiet. Var dock väldigt stolt över det, haha, såg verkligen upp till min bror. Ja, det gör jag fortfarande, men ändå rätt ironiskt. Bokstavligt talat också förresten, han är längre än mig.
Kanske inte var riktigt det jag ville få fram av mitt inlägg. Utan snarare det faktum att jag saknar mina syskon, inte en enda jävel bor hemma längre. Den ena bor lite här och där, den ena är i Luleå och gör lumpen och bror min pluggar och bor i Linköping. Alla dumpar de mig här i den lille hålan Åkersberga.
Saknar att vara liten då alla bodde tillsammans, umgicks och gjorde saker tillsammans. Nu är vi aldrig hemma samtidigt längre.
Yeye, antar att jag än en gång måste påminna mig om att fokusera på nutiden istället för att tänka tillbaka hela tiden.


                                   Jag älskar er

Ps. Mest tragiska - troligtvis så läser ingen utav dom detta.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0