Fuuecck

Helvetes jävla helvete fan fuck osv. osv.
Jag har utvecklingssamtal idag.
Är det något jag hatar mer än att städa och äckliga insekter så är det utvecklingssamtal. Har alltid hatat, hatar, och kommer alltid att hata.
Egentligen vet jag väl inte riktigt varför, har alltid skött mig i skolan och det har nog aldrig varit något speciellt negativt på utvecklingssamtalen. Men jag hatar det ändå, det bara är nånting.
Nu är det ju ny mentor och allt också, han kommer säkert fråga typ "Trivs du? Är allt bra?" och oj vilket "NEJ" han ska få till svar. He he he... Näe, detta ska inte bli kul! För att tänka positivt så är det ju i alla fall bra att bara få det överstökat!


But still... Skjut mig

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0