MACAPEERS.DEVOTE.SE

http://macapeers.devote.se/

Ja, det är dagens ämne! Tänkte göra lite gratisreklam för denna brillianta blogg som är döpt efter namnet på deras fantastiska band. Antar att man egentligen inte brukar avslöja att det är reklam, men jag tänkte att "-------" - drev, jag tänkte inte.
Men för att komma till saken så, äsch, läs bloggen bara. Okej? Bra.
Lova bara att inte dumpa min blogg bara för deras är bättre?.. Vore ju ganska taskigt liksom..
Skänk läsare till dom läsarfattiga är mitt bloggmotto, därför ska ni stanna här.

Great, nu har jag gjort mitt. Känner mig snäll idag. Kanske nu har höjt deras läsarantal med 3 hela läsare. Eller 4 till och med? Kanske!



PS. Apropå reklam! Detta måste ju bara nästan utses till 2010s bästa reklam, eller ja, delat med Ica förstås.


De é "The OMG cat" liksom, bara det säger ju i princip allt.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0