SKOR

Jag hade två par skor förut, tyckte om båda två jättemycket verkligen. Allra helst att ha på sig båda samtidigt, det var magiskt.
Men ett utav dessa par var ändå mina "favoritskor", dom var verkligen min stil! Så jag hade på mig dom oftast. Sen köpte jag ett till par utöver de andra två, det paret var inte riktigt min stil så dom stod mest på skohyllan och ruttnade, men dom stod ofta bredvid mina andra två par, så jag var liksom tvungen att ha dom alla samtidigt, det gick inte att favorisera mina favoritskor.
Det verkade som att skorna gick bättre ihop än vad jag gick med dom, så det blev ju lite knas. Ofta gick de alla tre skorna ihop mot mig eftersom jag var människa och inte dom, det blev en del tuffa perioder. 
Till slut efter alla år satte jag på mig mina favoritskor ändå och vi trivdes bra ihop en period, dom gillade mitt fotsvett och jag gillade att svetta ner dom. Sen var jag tvungen att ha på mig massa andra randomskor ett tag och då hittade skorna tillbaka till de andra två paren igen. Nu undrar jag om inte historien slutar med att de tre skorna är återförenade och jag står kvar barfota... Jag tycker inte om att gå barfota



Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0