UNDERSKATTA ALDRIG

Underskatta aldrig en trevlig hemmakväll med familjen, bli mobbad av sin broder och kränkt av sin moder. Det är underskattat!
Nej men jag drev, det är jag som mobbar och kränker dom två såklart. Tro inget annat!
Ska väl sätta på någon film och äta tårta, min bror har fyllt år! Det är därför jag uppskattar andras födelsedagar, alla får tårta! Dom tror bara att man är snäll, men egentligen, så är det bara tårta som lockar...
Ska upp klockan, typ, halv åtta imorgon. Ja, jag är mycket väl medveten om att det är söndag och jag är dum i huvudet, men så kan det gå när man lirar basketboll, det är värt det!


Barnslighet går i släkten. Här är Tommy när han provar sin nya hoppteknik, att hoppa utan att ta med sig pulkan upp i luften. Jo men det borde väl funka antar jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötis:9allt bra me dig? du gjorde så fin bild till kissie

2010-09-25 @ 20:31:02
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0