WHEN IT'S DARK I BECOME DEEP

Kom precis hem till mor. Rätt trött på det här med skilda föräldrar ändå, ibland kan det vara hur skönt som helst. Lite variaton, om man får för mycket av den ena kan man fly till den andra. Kan vara lite av en trygghet. Samtidigt som jag är trött på att packa upp och ner min väska varannan helg, planera, tänka på allt och inte glömma något osv.
Men så är det!
Inte alls det jag tänkte på faktiskt, tänkte mer på det här med skolan imorgon. Har verkligen jätteångest. Aldrig känt såhär inför att gå till skolan förr. Framtiden är verkligen svart just nu.
Har hur många beslut som helst att ta men tar inte ett enda, nånting kommer att hända och förändras, väldigt snart. Men vad? Inte en aning. Allt beror ju på mig, men jag vet inte vad jag ska göra. Därför har inte ens jag en aning.
Confused? Ohyes.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0