AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!

Hahahaha, jag måste på riktigt börja TÄNKA innan jag agerar !
Insåg det när jag blickar bak i bloggen, och även nu. Att blogga för mig är typ som att borsta tänderna, man bara gör det! Oj, dålig jämförelse, jag borstar inte tänderna. Men ni fattar principen.
Vilket ibland leder till dumma skriverier jag inte tänker på att en massa kan läsa och bilda sig en ännu konstigare uppfattning, HEeeeeeeeHe. Men jag skriver liksom istället för att prata.
Ibland vill jag bara skrika ut allting, rätt ut. FATTAR DU INTE?!. Skulle jag kunna skrika till flera personer av flera anledningar. Istället skriver jag. Som nu tillexempel, hahahaha.
Det här är också sådant där jag borde tänka innan jag publicerar. Men idag skiter vi i det, idag precis som alla andra dagar tänker vi inte!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0