DAG 10

Dag 10 – I detta ögonblick tänker jag på
Wow, dag tio redan... Tänk om jag lyckas fullfölja hela listan! Fan vad bra jag är. Oh, juste! Vad tänker jag på? Hmm.. Skriver någonting konstigt så att alla tror att jag är dum i huvudet, he he! Gröna ekorrar som springer i hamsterhjul, eller vänta! Det heter fan ekorrhjul? Eller? Vettefan... Whatever. Idag såg jag ett ufo parkerat vid Willys. Men jag klarade mig.
Det finns faktiskt en alternativ värld. Typ en 3D värld... Jag lovar! Det finns! Jag såg det på Simpsons.
Oj, jag tappar ju helt bort mig. I detta ögonblick tänker jag på, alltså, jag tänker ju på vad jag tänker på. AHHHH kaos i hjärnan!!



Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0