Godnatt kära vänner!

Wops, klockan bara flyger iväg. Gäller ju att njuta av lovet! Hela lovet. Njuter dock av att sova... Hm, ja, dags att göra det antar jag. Ska ju trots allt orka med en heldag med tvillingarna imorgon.
Annars så var det väl ungefär lika läskigt som jag hade förväntat mig att hänga på gården, men Pontus våran vän spelade ju, så man vill ju försöka att vara lite moraliskt stöd i alla fall. Men så snart han var klar flydde vi fältet och tog första bästa buss till mig och poppade popcorn.
Hade med kameran men tog inte en enda bild. Endast typ två stycken innan vi åkte.
Snygg fjortis-Madde, förstår ni vad jag menar med att inte passa in på metalgården... HEH
Titti försöker göra ett försök till att se ok ut med solbrillor hon aldrig skulle ha på sig i offentlighet och Titti ber även om ursäkt för alla förskräckligt seriösa bilder hon lagt ut på bloggen på sistonde, hon lovar att skärpa sig.

Kommentarer
Postat av: REBECCCCA

snygggggging :D :D

2011-04-17 @ 03:02:03
Postat av: Josefine

Söt du är ! :)

2011-04-18 @ 00:36:50
URL: http://josefinegardstrom.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0