HEY HOE LETS GO

Åh! Jag vill också göra en sådan där lista. Eller ja, något att skriva om när man har brist på fantasi helt enkelt. Började på en förut, men den var på engelska och jag fattade inte, så den rann ut i sanden. I know, och jag ska ha hoppat över en klass... Mistake!

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Det här ogillar jag
Dag 03 - Den här veckan
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 09 – Min framtid
Dag 10 –
Det här får mig att må bättre
Dag 11 – Ett sommarminne
Dag 12 – Det här saknar jag
Dag 13 – Saker jag stör mig på
Dag 14 – Något som ska hända
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min Idol
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – I detta ögonblick tänker jag på
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Min favoritfilm
Dag 21 – Något som förändrat mig
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 Det
här hade jag på mig i dag
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Något jag gillar
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – I min handväska
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag vann 1 miljon

Thaaaaaank you http://negareshaghi.blogg.se !

Här är jag. 16 år och fjortis. Mer om det i nästa inlägg, BARA OM MIG !

Kommentarer
Postat av: Negar

haha yeeey vad kul! de var så lite tiitti! :D

2011-04-13 @ 21:35:32
URL: http://negareshaghi.blogg.se/
Postat av: Negar

SV: men taaack vaad söt du e! borde ta med att jag nästan är lika snygg som självaste titti andersson! ;) <3

2011-04-13 @ 21:39:48
URL: http://negareshaghi.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0