Jag är inte så bra på att skriva, heeehe

Dag 07 – Min bästa vän
Närå. Skojar bara. Antar att ni syftar på något mänskligt.
Den förste som dyker upp i mitt huvud är Madeleine. Det är henne jag pratar mest med, och umgås mest med.
Men i samma ögonblick dyker Katja & Nadja upp, absolut dom jag hållt kontakt med under längst tid! Tio år, och vi står fortfarande ut med varandra. :')
Om ni hade frågat för ett år sen hade jag nog sagt Emma, tror ingen kan få mig att skratta som hon kunde. Men saker och ting förändras!
Det finns ingen jag berättar allt för, men det är ju mitt eget val så jag får väl fan skylla mig själv. Jag skulle kunna berätta massa saker för massa, men vad kan dom göra? AaAAaAlright, det är inte det det handlar om. AJA SKITSAMMA, jag skulle alltså svara Madeleine, Katja & Nadja antar jag. Kärlek till er! :]




Ohno, nu får jag ångest. Jag är usel på att skriva, jag får det att låta som att jag inte uppskattar er! Jag uppskattar er mer än något annat! Ni står ut med mitt klagande, ni lyssnar och bara det att ni existerar! I loooove hangin' out with you my friends, ni är viktiga. Och känn aldrig att ni inte är behövda, för jag kommer alltid att behöva er. Vem ska annars lyssna på mina misslyckade försök till att ta ton, och vem ska annars lugna ner mig efter sockerkickarna? Och jag älskar att lyssna på er, att tafatt försöka ge er några dåliga råd utan några som helst egna erfarenheter. Jag uppskattar er kompisar ♥

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0