Man kan inte åka pulka på sommaren!

Jisses, jag insåg idag att jag har så mycket kvar att lära i livet. Som att behärska och kontrollera mig själv till exempel. Jo, det låter som en bra början. Ibland bara säger och gör jag så konstiga saker jag inte kan rå för. Som jag inte tänker efter innan jag gör och sedan ångrar. Alltså, inte sådana där roliga saker utan som mest får folk att kolla snett. Jag måste lära mig att anpassa mig efter situationer, vara lugn när jag faktiskt borde vara det och hetsa när det passar.
Ehm ja, detta blir ett senare problem. Låter som att jag borde raka vägen till psyket, men egentligen är det antagligen bara jag som tänker på detta.
Jeeeeetegammal bild från arkivet ! Hahah

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0