OM MIG

Titti heter jag, och mina föräldrar födde mig av misstag.
Jag är en flicka på 16 år, på min fritid tycker jag om att valla får.
Bor i Åkersberga, en liten förort, så håll i bankkortet annars blir'e snott.
Basket tycker jag la om att lira, annars sitter jag mest och smuttar på en bira.
Rimma är också helt okej, leverpastej.
Att vara seriös är inte min starka sida, och ni kommer under läsningen av min blogg troligtvis avlida.
Annars är jag nog en ganska trevlig person, och min blogg, den är en mygg-fri zon.
Och tro det eller ej men jag har några vänner, vi brukar gå på Ikea och beundra persienner.
Finns i alla möjliga färger och mönster, nästa gång ska jag välja ut några till mitt fönster.
Jaa, vad finns det mer att berätta.. Jag ska nog välja persienner som är violetta.
Och juste, jag är gud. En väldigt hipp gud.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0