Yesterday !

Här kommer lite bilder från igår! När jag och Beccis lekte i Stan. Mycket exklusiva bilder må jag säga.

Gubben bakom!!!!!! Lezkig! Tjejen framför också för den delen


Det kliar i mitt öga..
Jag är inte bara gud, jag är döden också.

Kanonkul.

Quasimodo


Doooktig vovve!

Det luktade fan iinte gott..

;(

Ajaj kapten !




Hahah jag kände mig verkligen sjuukt proffsig!


MAT MAT MAT !
...

Hälsade på Beccas pappa på jobbet! Lol, skoja..


Skinka till bion


Ha ha ha, I can't read


Wiiiiiiiiiiee
Wiiiiiiiiiiiee

Steker, självrå?

HAAAYA !





Oh damn, fräsch tjej! (Gjorde det faktiskt med flit, jag lååvar)


Kommentarer
Postat av: REBECCCCA

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kuuul dag :D :D :D

2011-04-20 @ 18:56:57

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0