Alla vill till himmelen, men få vill ju dö

Öhm. Hej!
Har precis suttit och gluttat på "Accepted" vid frukostbordet. Läsa tidningen är överskattat. Sedan förflyttades jag till soffan och Accepted byttes till resor. Yep, sitter och drömmer mig bort. Sitter på twitter också. Töntigt? Okej.
Lyssnar på lite Timbuktu.
Annars så måste jag städa mitt rum idag. Shitpomfritt vad jag måste städa mitt stackars rum. Så måste jag ju hinna ut och sola också. Så måste jag bestämma om jag ska till pappa över helgen, i så fall har jag skitbråttom.
Hmm.. Undra om jag inte ska det. Ska jag? Hmm.. SKA JAG? Ahhh men okejrå, om ni säger det så. Mina läsare får alltid som dem vill. *FNISS*.
Min tandläkare kommer bli så arg. Använder aldrig gummisnoddsjävlarna.
Äh, nu ska jag sätta mig och plugga in Alla vill till himmelen, det är inget litet projekt asså. Fan va fort det går.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0