Hey, wazzap?

Öhm. Tjeeeena! Vet inte riktigt vad jag ska säga. Min dator är fortfarande sönder därav den dåliga uppdateringen. Pappas stationära är... Värre än en Nokia 3310 för att jämföra det i mobiler.
Idag har farfar varit här och födat mig med kakor. Annars har jag inte gjort ett skit. Men! Imorgon blir det bio! Sådär jätteefter så ska jag och Klara se Bad teacher! Velat se den jättelänge men inte blitt av. Jag menar, Cameron Diaz och Justin Timberlake, den måste vara helt ok i alla fall!
Nu ska jag gå och se Familj på väg, den går på sexan. Sett den ett antal gånger. Inte jättebra. Men det är lugnt, för jag har kakor.
Lägger in en fjortisbild från i lördags då jag var med lite kompisar, och lite fler. Lol.
ubnh.jpg
Jag är ju så smart. Orkar ju inte försöka koppla in iphonen till den här skitdatorn, så lägger upp det på twitter och kopierar därifrån, hah! SMARTASSSS! *UTAN IRONI*!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0