Rubrik. Rubiks kub.

Inget illa mot mina kära vänner med mitt lilla "utbrott" där i förra inlägget. Har ju ändå tillbringat kvällen med dem! Började med Sunes jul, men folk hade någon slags irritation mot den, och jag vågade inte säga att jag tyckte Sune var ganska charmig. Så det blev Kopps istället. Hade glömt hur bra Kopps faktiskt är. Den är enastående (google synonyms)! Svensk klassiker.
För övrigt undrar jag mest varför jag plötsligt fick fem kommentarer bara sådär i ett inlägg. Och statistiken hoppade upp ett snäpp. Vad hände?
Svarade i alla fall. Får man besökare kan man ju ge det ett försök. Ironiskt nog skrev en "Fin blogg, hur är det?". Svarade precis efter mitt förra inlägg där jag nog agerade ganska aggressivt, men jag svarade lite glatt "Jo det är finfint! Själv?".
Finemang

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

Allt bra? kram

2011-08-09 @ 11:25:00
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: sandra

Sv: Jodå det är bara bra, händer idag? :)

2011-08-09 @ 12:18:23
URL: http://sheys.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0