FELIX

Felix är någon jag egentligen inte känner, eller ja, han vågar inte presentera mig för sina vänner.
Det kan bero på att han är gay, så det blir ju lite pinsamt om han visar sig med en tjej.
Nej nu skojar jag ju bara, Felix har en tjej, hon heter Barbara.
Hon blir inte sur om Felix henne bedrar, för Barbara, hon är uppblåsbar.
Jag tror att det är det Felix tycker om, hon finns alltid där för honom liksom.
Annars så gillar Felix att chilla i sin lyxvilla, och kanske lite navelludd pilla.
Det här är inte något jag egentligen vet, men jag kan slå vad om att han brukar kommunicera med sin get.
Ja juste, Felix har en get som heter Öster, han hör också röster.
Men Felix är en härlig prick, han har glimten i sin blick.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0