Väldigt exotisk dag

Jahapp. Hej. Det är nu jag undrar varför jag egentligen bloggar. Wellwell.
Sitter och har ont i huvudet. Arhg. Precis svalt en alvedon. Orkade inte svälja två.
Annars så har jag mest åkt runt med fader min. Skulle svänga in till täby och växla lite pengar till kryssningen (eh, ja, ska på kryssning på onsdag). Men så orkade han inte leta parkeringsplats, så han åkte till Sollentuna. Jaha? Jaha. Där var det förövrigt väldigt lyxigt. Som en lyxig djungel. Väldigt grönt och träigt.
Sen åkte vi till Arninge och handlade på Ica. Av någon anledning.
Och så hade han ju såklart ett antal race med bilar på vägarna. Han är bilmeck, så jag kan väl inte klandra honom. Men när det blandas in polisbilar så är det faktiskt ganska obehagligt. Skoja. Inga polisbilar.
Men det var värt det

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0