En räddare i nöden kan man nog kalla det

Jag har verkligen suttit och bombat bloggen en hel fredagkväll. Inget är som bekräftelsen av att man inte har något liv en fredagkväll. Älskar det på nivån av kärleken till donken. DÅ, inte innan, men DÅ! Då handlar det om viktiga prioriteringar här i livet. Donken/blogga en fredagkväll. That's what life's about.
Men vi skall inte glömma kreativiteten och smartigheten som krävs för att blogga såpass mycket som jag gör. Det här mina vänner, det är kämparglöd och vilja. Inget för amatörer, direkt. Se det som volontärarbete på ett härberge. Jag får er att överleva dagarna med min underhållning. Dem får lodisar att överleva dagarna med mat. Same, same.
Jag är visst en riktigt ängel jag. Fy fasiken vad bra jag är.
Det ska föreställa en gloria.
Klaga inte! Vet ni hur svårt det är med gamla paint efter att vara van med nya?
Nä, just precis. Käft.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0