Friday friday gotta get... Vafaaaan

Jag tar igen inlägg för hela helgen idag! Så, let's pretend it's friday. Så mår alla lite bättre också.
Eller lördag morgon! Så att jag kan skriva om "igår". Eller, ja, tänkte bara säga att det var kul i fredags.
Ja, då hade vi det sagt. Så kan vi ju även slänga in en liten fras om att fel person vann idol och sådär. Robin borde vunnit. Dock blir ju tvåan oftast rätt framgångsrik den också, det det gör la kanske inte alltför mycket.
Nu slänger vi in två bilder istället. WOAH!
Woah! Och jag ser ut som den mobbade kines jag faktiskt är.
.
Ganska mycket säker på att dem hånade mig för min fjortisperiod. Den tiden har gett mig men för livet.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0