RealG

Är det sorgligt att jag driver med föregående inlägg när det egentligen bara borde vara väldigt troligt? Är det ännu sorgligare att ni antagligen inte ens gick på det?
Jag är en sorglig, sorglig människa.
Jag antar att det är nu jag ska försöka ursäkta mig. Jag är sjuk. Jag går nästan på penicillin. Pappa säger att jag borde i alla fall... Och så åt min hund upp mina byxor så jag skulle inte haft något att ha på mig. Och så. Ni vet.
Vad är grejen med att jag alltid skyller på Teddy? Stackarn. Fast äsch, han fattar ändå ingenting.
Jaha. Såååå... Awkward. Slänger in en bild från tidigare.
Satt i garagehuset som vanligt och väntade på pappa som sprang till apoteket. Tänkte ut precis vad jag skulle skriva till den här bilden. Sen kom pappa tillbaka och jag glömde bort det.
Det var något om att jag skulle vara gangster. Vettefan hur jag fick ihop det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0