Jaja. Jaha.

By the way, helt lägligt såhär. Så det blev en WIN idag! Ja, en vinst alltså. På Charlie Sheen-språk. För så cool är jag.
Vann med 41-76! Och jag är sjukare än någonsin :D Nämen, hostar fortfarande ur lungorna bara, no different really!
Så himla rebellisk jag har varit i helgen. Spelat två matcher med värsta hostan liksom. För så cool är jag.
Dock! Så höll jag på att börja sjunga "uuuuut med domarn och in med nalle puh.." ett par gånger. Var så || nära på att bli utfoulad (utvisad för er noobs som är efterblivna och egentligen inte ens förtjänar en förklaring). 4 foul i första halvlek :]
Varav en gång andra lagets coach sa "DU, sexan! Det där är inte ens riktigt försvar!". Jag höll på att smälla till honom ♥. Istället sa jag lugnt och sansat "okej okej, jag har inte sagt något", medan den normala domaren som var schysst skrattade till åt deras efterblivna coach och sa "det är lugnt, fortsätt som du gör bara". Hehehe. SCORE, jag fick stödet. Vet inte varför jag skrev det där..
Och jaaaa, jag är #6 och alla som håller mig säger alltid "JAG HAR SEX". Alltid lika kul.
Jag saknar att vara #5...


Apropå mobbning. Det är fan ett mirakel att jag inte blitt mobbad
Eller så har jag bara inte märkt något

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0