16-årskrisen - grått hår.

Imorse när jag kollade mig i spegeln insåg jag att jag håller på att bli gråhårig. Jag har ju upplevt min sextonårsdag och allt sådant, så det är väl nu det börjar. Hårfärgandet.
Alla tonårsflickor passerar den perioden - 40-årskrisen. Så idag tog jag saken i mammas händer och det blev lila.
Är supernöjd.


Är inte detta en typisk Titti-bild? Jo, visst är det? Ja, det är det. Tummen, munnen, den mobbade helheten och mongolismen vi finner. Helt klart Titti från rix fm.

By the way! Finns det någon i mumintrollen som heter Titti? Det diskuterades om det i skolan, men jag finner ingen sådan. Har jag fel? Nejnej, ni behöver givetvis inte svara. Bara så jag har en ursäkt för att kommentatorsfältet är tomt.
Tack & Hej!


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0