Även idag låter vi bilderna tala! Men, går det verkligen? Jaadå!

En dag på stan med Madeleine. Härligt! Soft! Jag, som veerkligen inte är en mössmänniska, hade mössa på mig. Varför? Okej, jag skäms, men mitt hår är ett smörpaket, and a man gotta do what a man gotta do!

Typ.. Nöff, antar jag

Ni tänker säkert "En läsare som ville ta idolbild med Titti", men! Faktiskt inte! Jag tog idolbild med henne, för att hon är min förebild.

Madde försökte hänga på där, hugger en yxa och tar på sig mördarblicken
Men this is how we do it..
ALOHA
Justice for all!
HEEEY
Jag tog detta foto på madde i en nyckelpigedräkt. Vem ser bra ut i en nyckelpigedräkt? Jo, Madde. Så jag sa åt henne "Men du kan ju iallafall försöka vara ful!"
Typ såhär:
Men hon fattade bara inte...
Så jag blev Darth Vader
Sedan kom en tant fram och skällde på oss, tydligen fick man inte fota i affären. Hoppsan. Men hon var ju helt efterbliven på att säga det så vi fick det vi ville ha ändå! Ja alltså, lite fina kort.
Så vi gick till donken istället. Yeeaaah!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0