FACEBOOK FRIENDS

Det börjar spåra det här med vänförfrågningar på facebook. FAN LUGNA ER, har över 6000 förfrågningar.. Jag känner liksom inte er!
Okej, för att komma till den verkliga situationen så är det dessa som står på listan:

- Bamses Farmor - Fake givetvis. Ska ignorera nu.
- Mihindra Hemachandra - Nån jävel i Indien som min kompis moster skänker pengar till typ. Så jävla random! Ignore.
- Jockeboii Granfors - Ännu en fake. Ignore!
- Emil Ekstrand - Frågade vem han var, han säger att han känner igen mig. Han bor i Örebro, jag har aldrig varit där. Weird. Random. Ett helt random alltså. Ok. Ignore.
- Edin Mujic (wtf, nu har han bytt namn till Benedin Mujanovic. Aaahapp.) - Nån jävel från AUSTRALIEN? Ba oook hur hittade han mig, värt att fråga vem han är? Kanske! Kul ju.
- Andreas Goofy Olsson - Aaa ingen aning, kan inte se någonting eftersom jag inte bekräftar. Ser rätt fake ut.. Eller ja jag vet inte. Ignorerar.
- Pelle Ovanmo - 33 gemensamma vänner. Men han har inga bilder och jag känner ej igen namnet. Jobbig situation.

Där har ni mina facebookvänproblem listade. Skönaste är ju folk som hittar sina föräldrar på facebook! Det är fan stört! Kanske är nåt för mig. Närå. Jag är bara en väldigt oturlig olyckshändelse.


Wellwell


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0