FARSANTARZAN!

Hahaha, min pappa är för go! Det är ett slags standardskämt när man är där att skämta om hans förfärliga mobiltalanger, tar en halvtimme för honom bara att skriva "Ok. /Pappa". På riktigt då alltså, det där var inget skämt.
Så jag kan bara tänka mig vilken tid han har lagt ned på detta sms jag nyss fick!

Hur gar det med sjukdom och elande mvh farsan

För det första "gar" och "elande" hehe, ingen T9 här inte! Sen det att han skriver "mvh" hahaha, ett snestreck hade räckt gott och väl farsan! Ja sen var de det, han kallar sig själv "farsan" hahaha, tuff farsa.
Allt detta i ett och samma sms! Vilket paketpris, jag kommer på köpet

Dags att ringa honom!


Och så givetvis, en bild på mig och farsan


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0