fjortisar och kultingar

Alright, jag har börjat kolla på OC. Kollat igenom tre avsnitt, dom är 40 min. FAN vad bra det är. Helt fast. No more movies, nu är det detta som gäller. Åh vad töntig jag låter :') Som en helt normal feminim tonåring! Tjoho!
Haha fan vad efter jag är ändå, kommer ihåg i typ sjuan när folk var besatta av OC... Lol :/ What to do, min hjärna var inte alltför välutvecklad på den tiden, så jag tror jag uppskattar det mer nu ändå.
Sjuan tillbringade jag mest med att hitta på ursäkter för att inte följa med ut på helgens fjortisfyllor, jag var inte riktigt den typen. Jag höll mig mest hemma med ursäkten "naaee ikväll passar inte så bra, min gravida manliga hund väntar kultingar som beräknas komma ikväll vettni..".


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0