Helt oviktigt.

Today was liiike..
- Skola
- OC
- Åkte ner till söra och skottade bredvid damernas träning

That's it. Påbörjade precis ett äpple, var skitäckligt. Hatar när frukt är äckligt, då får man för sig att det är det och äter det inte på länge. Sen inser man ännu en gång att det finns goda och ger det en chans. Som en obruten cirkel.
Skrämde upp mor min också. Jag har druckit väldigt mycket vatten idag, så jag slänger ur mig "Fan jag bara dricker och dricker!" Mamma säger med mördarblicken "Säg inte så! Det är första tecknet på diabetes!", så jag leker livrädd och liksom "Jaa.. Pappa har det, farmor hade.. Det går ju lätt i släkten, men ingen utav oss barn har det, ÄN..." men ärligt talat så är jag inte alls orolig, så jag lämnar mamma i misstänkt tillstånd och tar mitt vatten och går.
Skulle aldrig klara mig med diabetes. Det är inte det att man måste hålla koll på sockerintaget, jag är inte rädd för sprutor, utan det är allt det där regelbundna! Ta en spruta på morgonen, en på dan, en på kvällen osv. Jag kan inte ens hålla koll på gummisnoddarna i käften, knappt att borsta tänderna.


Emma och jag tajmade buss hem idag, sweeet! Ska även träffas imorgon och baka nudlar. Sweeet!
Hon sa att jag alltid är så glad, men det är ju hennes förtjänst!
Blir glad. Är glad. Träffa Emma imorgon, träffa Anna på fredag! Träffa farsan i helgen.
Så är det bara torsdag och fredag kvar med skola för helg. Soft.
Nu känns det här inlägget JÄVLIGT tråkigt också. Så kan det gå.
Tack ni som kämpat er igenom all text ♥

HÖRS KOMPISAR!


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0