KAAAOS

Gaah, kan inte sova. Kaos i huvudet.
Varför? Läget är inte speciellt speciellt.
Ibland kanske det är just det som är grejen. Småsaker, ingenting.
Ibland vill man varken sluta eller fortsätta. Då fortsätter man oftast ändå. Jahapp.
Om jag inte vore... Så avslutar vi inte meningen för att höja mystiken. Då skulle jag vara en bättre person, för min del. Modig kanske till och med. Social. Framåt.
Om.
Bara för att någon får mig att skratta och le, betyder det att den gör mig glad?
Kan man någonsin passa in? Alla är ju unika
"Om jag kunde lita på mig själv och sluta söka svar
då kanske ni skulle se mig som någon som var lika bra"

Folk har så otroligt mycket större problem, här ligger jag och inte kan sova i onödan.

Mitt namn är verkligen otroligt fult



Jag tror han har gjort kaoz med mig.
Och ingen kan göra kaoz som laserturken kan!


Kommentarer
Postat av: jONAS

Vänta nu....tycker du att "titti" är fult ? D: det är fan dä coolaste namnet EvAAr ! :O

2011-02-23 @ 06:46:44

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0