POTTY HARRER

Var lite olaglig och laddade ner nya Harry Potter filmen idag, oooh gangster. Men den var riktigt bra! Faktiskt. Har saknat Harry Potter, vi var goda vänner förut. Näämen jag läste alla böcker typ minst två gånger förut, var la typ tre-fyra år sen. Sett alla filmer också givetvis, och nu även senaste. Jepp, jag är en tvättäkta nörd! Trodde ni inte om mig va? Meh.. Jo, kunde väl gissa det. Hoppades bara att.. Nejnej, glöm det.
Jag har i alla fall aldrig sett Star Wars.

Oj, pappa tror jag ska förvandlas till Hulken. Gäspade ju bara och sträckte lite på mig. Och liksom "AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH".


Hähäh favoriter ändå, så himla sköna!


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0