Kungen i djungeln

Ååååååhh vad pappa blir jobbig när han är full, vilket han är varje kväll, och kvällen börjar vid ca fyra på eftermiddagen och slutar morgonen efter. Ungefär. Nu hävdar han att jag har aspberger, han petar, puttar och sparkar på mig. Kommer vara full av blåmärken imorgon, och så pratar han oavbrutet.
Hahahaha åh vad störd han är, och så skyller han på mig. Tydligen brås inte jag på honom, utan han är störd för att han brås på mig. Alright. Nyss flög det kuddar över hela vardagsrummet, han tog mina och slängde dom över mig så att jag inte nådde. Schysst farsa. Slänger bort min bekvämhet på det där sättet. Och så skrattar han som ett litet barn, supernöjd. Gosh, vad full farsan är.
Nu predikar han om att han ska gå ner på rummet och kolla klart filmen eftersom han nu bråkat med Titti och är nöjd, han måste bara få retas. Blablabla. Sen kommer det, efter att han snackat oavbrutet i en halvtimme. "Ohhh nu blir det bra här! HÅLL KÄFTEN". "... Jag har inte sagt ett ord".
Wellwell. Nu känner ni min farsa som han så fint kallar sig själv.


Visst är det farsan som smyger omkring där bakom, i somras.
Pappa är en bra förebild. "Gör allt det han inte gör".

Don't drink and drive, for example


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0