TJOHO

Idag bakade jag och Emma nudlar och hade nudeldejt. Med kladdkaka till efterrätt.. Jag och Emma har lite svårt att vara med varandra utan att äta. Det är liksom våran relation till varandra. Mat. Och humor. Mat & Humor. Rätt härligt faktiskt. Pratade gamla minnen och insåg hur mycket roliga saker vi gjort tillsammans. Det roliga är att vi har video på sjukt mycket saker. Jag har en hel mapp med maassa videos, dock på min andra dator.
Men någon dag ska jag nog göra ett inlägg med videos. Så tråkigt att det blir kul. Kanske. Möjligtvis. Antagligen inte men ni kan ju kolla i alla fall.


Så länge kan jag lägga in denna! Himla go!
Diggar slutet, "VI GLÖMDE PAAAAINT!!!"


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0