COWGIRL!

Ooooh jag känner att positiviteten flödar här i bloggen för tillfället! Uppdateringen också! UNDERBART!
YEEEAH! Idag är det fredag! Untz untz jag ska ligga hemma och vara sjuk och tycka synd om mig själv! TJOOOOOHO! Jag är så glad för eran skull ♥
Medan jag ska skriva några rader nedan kan ni alltid kika på denna video. Sådan humor hade jag och Emma år 2008. Lite småkul, men inte hysteriskt direkt.



Justin's video är visserligen supersmörig för att man ska tycka om den, men låten har en fin handling och videon är fin, barnen han besöker blev säkert hur glada som helst över att få träffa honom! Om det inte vore Justin Bieber det handlade om tror jag säkert att folk som hatar Justin skulle gilla den.. Hmm det var nåt mer jag tänkte på men ääe kan inte komma på nåt. Kanske det att jag är iiiiiiiiiinget justinfan, det är bara själva aidsbarnen jag tycker om! (Pedofil)

Now: ROCK'N ROLL MED FISHERMANS FRIEND OCH 2½ MEN! JIIHA


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0