Sagan om RIINGEEEEEN

Igår skulle jag och Madde ha Sagan om ringen-marathon. Mjaaa mjooo vi såg i alla fall nästan hela första. Fan, FILMJÄVELN TOG JU ALDRIG SLUT? Helt galet. Oändlig film. Så jäkla långtråkig.
Yeye. Been there, done that. HoHoH.
Åh, mina fishermans friends är slut.. Finns bara extra starka kvar, men dom är ju... Aa superstarka.
Nu sitter jag här med det där jävla teet (öh, skriver man så? tet? teet? You get it)


Två timmar kortare och den hade varit hur bra som helst. Men jag ska nog ge den en till chans i framtiden. När jag är ensam hemma någon gång. Den kan nog vara bra!
För ett år sen hade jag hoppat rätt in i böckerna och läst ut dom, men nu... Nä, orkar inte. Tragiskt.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0