Bara för att

Åh, nu när jag ändå terrar bloggen och slösar eran ändå värdelösa tid så att den blir ännu värdelösare kan jag lika gärna ta upp en sak till. Helt värdelös sak! :D
Som ni kanske (troligtvis inte) kommer ihåg så ville jag hemskt gärna byta klass i början av terminen. Vill fortfarande men vet att det är för sent, parallellklassen har andra kurser osv. I tvåan görs klasserna om och jag hoppas åt det bättre.
Men! Kom till poängen.
Parallellklassen var full så det blev inget byte, men jag skrev upp mig på en lapp för att köa. För att ha första tjing på ledig plats i den klassen. Nu idag så har en annan tjej börjat i den klassen. Dom har inte ens nämnt det till mig.
Så! Imorgon ska jag klaga. Jävla skitskola, jävla skitsystem, jävla skit. Närå, jag tänkte ändå inte byta nu, haha. Men jag skulle kunnat. Orkar inte krångla till det med lektionerna bara. Jag väntar till tvåan, en termin är inte så långt. Men själva grejen bara.
Jag bröt ihop inför mina lärare, gick till syv varje dag, skolkade, sket i allt i början av förra terminen. Dom vet hur gärna jag ville byta. En liten frågan hade varit trevligt.

Förresten så drack jag två koppar te idag. Jag som inte ens tycker om te.


Om jag hade varit henne hade jag kört på utpressning.
"OM JAG INTE FÅR BYTA KLASS SLÅR JAG DIG!
Och så ska jag ha en Bravo apelsinjuice också! Annars jävl..."


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0