HEJ

Har länge funderat på att ta bort lösenordet. Vad säger ni? Tror ni jag är redo att ta steget ut till mänskligheten? Jag tror det. Jag vill ju inte hindra alla stackars stalkers från att läsa min blogg. En person ska inte få hindra min raska framgång inom bloggvärlden!
Eller... Åh. Vilket dilemma. Nu skulle man gått ut och plockat en maskros och kört "ska, ska inte, ska, ska inte" och plocka bort ett blad i taget. Eller maskros? Vad man nu brukar köra det med för blomma.
Vi får la se. Lutar åt att ta bort lösenordet faktiskt. Känns som att jag skulle kunna höja besökarantalet med en eller kanske till och med två besökare på det sättet. Vore ju coolt.


Nu ska jag skriva ett nytt inlägg åt att sova just den här natten. Så denna bild hör egentligen till kommande inlägg.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0