KOLLA HEADERN...

Körde match mot P95 största delen av träningen, alltid lika roligt. Även om jag inte har varit på topp denna vecka, ja, raka motsatsen har det känts som egentligen. Men! Taggar till SM i helgen. Soft. MEN SLUTA SVAMLA.
Efter duschen ställer jag mig och borstar håret framför spegeln, och jag känner mig alltid så iakttagen när jag kollar mig i spegeln. (Sett The Truman show?).
Så står jag där och tänker, "fan vad iakttagen jag känner mig.." tanken leds genast vidare av - "Oh crap.. Vem är mongot som stalkar mig?"
Verkar som att vi hör ihop i alla fall. Jag och mongot.


Mongot i spegeln.

Jag är egentligen ingen troende kvinna, men om du finns där uppe, snälla hjälp mig superman!


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0