LÄGGER NER BLOGGEN OM JAG INTE FÅR 20 KOMMENTARER!

Hahahaha, jag älskar när folk skriver "LÄGGER NER BLOGGEN OM JAG INTE FÅR 20 KOMMENTARER!"
Så ser man att inlägget har ynka två kommentarer.
Jag är inte så dum att jag utsätter mig själv för den förnedrelsen. Men uppenbarligen så är vissa det.
Sen fortsätter dom att uppdatera som att ingenting har hänt. Tragiskt.
Jag å andra sidan gör själv narr av mig själv, så att andra slipper. :)


- Du är så jävla efterbliven Titti!
- AAAAHMEN DURÅ!
- Nog talat om mig! Nu talar vi om dig istället. Vad tycker du om mig?
- MEN DU ÄR EFTERBLIVEN SA JAG JU!
- MEN DETSAMMA, ingen läser din dumma blogg!
- NÄÄÄMEN INTE DIN HELLER!
- MEN DRA ÅT FANDERS!
- ... Nääe..
- MEN DRA ÅT HELVETE BARA!
- Men.. Fanders sa du ju?


Förr var vi schizofren, men nu mår vi bra! :)
-


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0