Jobbigt läge

Jag är verkligen sämst på att trösta personer. Sämre än på Matte, förresten fick Madde sämre än mig på sitt matteprov så det känns ju bra! Men det var inte det som var det.
Jo, trösta personer. Hur fan gör man? Är jag okänslig och utan empati? Näe, vet inte vad problemet är. Kanske ligger det i att jag inte får ur orden ur munnen, i huvudet kryllar tankarna av bra och snälla fraser, men dom kommer inte ut liksom. Eller okej, kanske inte bra fraser. Mer typ "Öhm.. Ehm.. Heh... Alltså... Hur är det?.. Hehe, eller... Dum fråga.. :/ Alltså... Vad..? Hehmm.. Eh.. Öh..." osv.
Ja, ni fattar grejen.


HAHA, jag har sett den här bilden men aldrig reflekterat över hur fruktansvärt rolig den faktiskt ser ut! Eller gud, vad hemsk jag är. Han är ju ledsen stackarn :( Åh, förstår ni vad jag menar? Sämst på att trösta?
Sen slutar det med att jag bara står där helt förvirrad, då blir folk sura istället och typ "HADE DU TÄNKT ATT FRÅGA VAD SOM HADE HÄNT ELLER?! JAG SITTER FAN OCH STORBÖLAR HÄR!", that's for real dudes.
Men! Bilden. Ja, det ser helt enkelt bara så himla ironiskt ut.
Han kanske är ledsen över att behöva bära stringtrosor, stackars muskulösa man, skänk en proteinshake

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0