00:37 (skryter om hur sent jag går och lägger mig)

Jahapp. Då är det väl dags att sova ikväll igen då. Dags att börja vända tillbaka dygnet. Igår (Idag? Vafan) var det lite svårt att komma upp då jag började tio över åtta. Väldigt tidigt för min del. Börjar annars halv elva, tio, tio, halv tio. Rätt schyssta tider, inget att klaga på liksom.
Dessutom har jag inte lämnat in spanskaläxan som borde varit inne för fyrtio minuter sen. Den förtränger jag nu.

Så! God natt.

Har slut på idéer av bilder att lägga in vid den här tidpunkten så jag tänkte att vi kanske kunde..

EYY TITTA DÄR ÄR JU BERT



Eller näeee... Bert är häftigare än sådär..


DÄR har vi honom!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0